آنــیتـــا مــو بـــایــل ســـــــــــقز
این سایت جنبه ی تبلیغاتی و ارائه گوشی های جدید می باشد کپی برداری از مطالب این سایت فقط با ذکر منبع امکان پذیر است

قیمت تمام شده هر تلفن همراه آیفون 5 برای اپل چقدر است؟

 

 

 
گروه خبری GSM: خبرگزاری  Bloomberg با انتشار گزارشی توضیح داد، مدل جدید گوشی هوشمند اپل موسوم به iPhone 5 که قرار است ظرف یک ماه آینده معرفی شود، با هزینه‌ای بالغ بر 270 دلار تولید شده است.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات، این خبرگزاری در اقدامی عجیب پیش از آنکه گوشی هوشمند iPhone 5 از سوی اپل معرفی شود، هزینه قطعات به کار رفته در آن را برآورد کرد. به گفته خبرگزاری Boomberg، در مدل جدید گوشی هوشنمد اپل از پردازنده دوهسته‌ای A5، 512 مگابایت رم و  16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است که کارشناسان مجموع هزینه قطعات یاد شده و دیگر بخش‌های این گوشی را 270 دلار برآورد کرده‌اند.

اگر پیش‌بینی‌های کارشناسان درست باشد، سود اپل  از فروش هر دستگاه iPhone 5 نسبت به مدل قبلی این محصول با رشد 56.4 درصدی به 620 دلار می‌رسد. البته در این برآورد تمام هزینه‌های این گوشی هوشمند در نظر گرفته نشده است. این سود بسته به اهداف اپل در جریان تولید این محصول می‌تواند تغییر کند و اگر اپل برای آن رم، حافظه داخلی و ... بیشتری در نظر بگیرد، آن را با قیمت متفاوتی تولید و عرضه خواهد کرد.

لازم به ذکر است که اپل هر دستگاه گوشی هوشمند iPhone 4 را با هزینه‌ 187.51 دلاری تولید کرد. پیش‌بینی می‌شود شرکت اپل در تاریخ 23 سپتامبر گوشی هوشمند iPhone 5 را به صورت رسمی معرفی کند
 
توسط سامان یوسف پور ( مدیریت سایت )

 




تاریخ: 5 / 12 / 1390برچسب:منبع جی اس ام,
ارسال توسط

برچسب ضد خش برای صفحه LCD  انواع مدلهای نوکیا/ سونی/سامسونگ



ادامه مطلب...
تاریخ: 31 / 1 / 1390برچسب:,
ارسال توسط

باطری اصلی انواع گوشی های نوکیا و   سونی اریکسون  باضمانت 



ادامه مطلب...
تاریخ: 31 / 1 / 1390برچسب:,
ارسال توسط
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد